RIP Michael

06:55 Posted In , , Edit This 2 Comments »

Azi-noapte, o veste a cutremurat intreaga lume: Michael Jackson a murit!

Evenimentul a fost dezbatut intensiv, cu mai mult sau mai putin profesionalism, pe la toate emisiunile de stiri si/sau muzica (pentru binele vostru, sper ca n-ati urmarit-o pe VJ-ita de la MTV, care abera incontinuu cu niste invitati care erau absolut paraleli cu subiectul), prin toate ziarele si de catre toti cei din statia de metrou de la Unirii.

Cred ca nu exista om care sa nu asocieze macar o melodie de-a lui Michael cu o situatie speciala din viata lui. Eu, cel putin, tin minte cum m-am indragostit intr-o vara pe ritmurile lui Billie Jean, cum m-am revoltat impotriva intregii lumi ascultand They don't care about us, cum am facut varza teza de la informatica din ultimul semestru cu Bad si cum am fumat si am avut atitudinea de "i don't give a fuck" pe Beat it.
Prin moarte Michael s-a ridicat deasupra mizeriilor cotidiene. De-acum, nu mai conteaza nici declinul muzical, nici acuzatiile de pedofilie, nici depigmentarea pielii... nimic! A intrat in legenda...
Rest in peace, Michael!

2 comentarii:

Oaki spunea...

De acord, a intrat în legendă. Eu asociez "Beat It", cu ultimul tip...aşa e. Ai dreptate.

rN spunea...

Ii pasa cuiva acum ca Nichita Stanescu a fost un alcoolic? Sau ca, sau ca...
Exemplele pot continua.
Raman in urma chestiile cele mai importante. In cazul lui Michael, contributia principala fata de toti fanii sai evident ca nu a fost acuzatia de pedofilie, nici cele 6 (ma scuzati daca gresesc) operatii estetice; stim cu totii bine care a fost, pentru ca, asa cum spunea oaie, toti am fost (sau suntem, daca verbul nu este folosit in sensul strict), mai mult sau mai putin, mai pe fata sau mai pe ascuns, fani Michael Jackson.

Si cu toate astea, urasc sa-mi iau palaria neagra pe cap si sa plec prin oras...
sa auzim de bine